תחרות הסטארטאפים של 2019 Future of AI

ביום רביעי האחרון (27/3) התקיים במתחם האירועים LAGO בראשל”צ הכנס הבינלאומי Future Of AI 2019. במסגרת הכנס נערך שלב הגמר של תחרות הסטארט אפים Future of AI למיזמים פורצי דרך בתחום ה – AI, עם פרסים בחסות Google Cloud for startups , Nielsen Innovate ומכון MI, ופאנל שופטים מחברות טכנולוגיה מובילות.

כתבה זו אסכם את הפיץ’ בן שבע דקות של כמה מחברות הסטארטאפ שהשתתפו:

  • Gong.io – Conference Intelligence
  • eToro – Social Trading Network
  • Deloitte Israel – An Artificial Financial Brain
  • Change Labs – Autonomous Financial Services
  • Zeekit – Fashion
  • Jeeng – Personalized Notification Platform
  • AudioBurst – Voice & Audio AI
  • Anodot – Autonomous Analytics
  • PowToon – Create Awesome Videos & Presentations
  • Dataloop – Generate AI Datasets
  • Prinysyst – Automatic 3D Printing

והזוכה בתחרות הסטארט אפים –

  • Senecio Robotics – AI Technologies To Automate  Biological Mosquito Control

Gong.io – Conference Intelligence

הראשונים היו – GONG.IO בונים מוצר שמנתח שיחות של לקוחות בעזרת CONFERENCE INTELLIGENCE בשיחות טלפון, מיילים, ועידות דרך וידאו. הם נותנים המלצות למילים שמוכרות הכי טוב. איך הופכים כל נציג וכל שיחת מכירה ומשא ומתן להכי מוצלחת.

פלטפורמת האינטליגנציה האינטראקטיבית מס ‘1, ממנפת את האינטליגנציה המלאכותית כדי לשנות את ה- CRM ולשדרג צוותי מכירות. בתחילת פברואר 2019 גייסו 40 מיליון דולר במימון סיבוב שני, והביא את סך המימון של החברה ל -68 מיליון דולר.

eToro – Social Trading Network

השני היה ידוע ומוכר לכולנו eToro ,  היא רשת המסחר החברתית המובילה בעולם, עם למעלה מ-10 מיליון משתמשים מ – 140 מדינות, עם 280 מיליון עסקאות יומיות, ויותר מ-650 חשבונות חדשים נפתחים מדי יום. החברה נוסדה בשנת 2007, כדי להפוך את המסחר המקוון זמין לכל אחד, ממתחילים ועד לסוחרים מנוסים, ולוודא שחוויית המסחר שלהם הן מקצועית והן ומהנה. מהפכת הפיננסים באינטרנט שינתה מקצה לקצה את תעשיית המסחר העולמית, על ידי ביצוע מסחר מקוון הזמין כמעט לכל אחד ברחבי העולם. eToro גאה להיות אחת הראשונות, והגדולות ששינו מקצה לקצה את עולם המסחר וההשקעה.

Deloitte Israel – An Artificial Financial Brain

השלישית הייתה Deloitte , פשוט רעיון גאוני ומדהים, כל כך מתבקש ומובן מאליו. דלויט מספקת שירותי ביקורת, מסים, ייעוץ, סיכונים ארגוניים וייעוץ פיננסי עם למעלה מ -286,200 אנשי מקצוע ברחבי העולם. בשנת 2018 רשמה הרשת הכנסות שיא בסך 43.2 מיליארד דולר. וגם במקביל מקדמים ומפתחים טכנולוגיות חכמות, מנתחים את התנהגות הלקוח – נותנים המלצה פיננסית ו(לפי הבטחותיהם!) מורידים לחץ.

Change Labs – Autonomous Financial Services

הבא נכנס Change Labs פיתחה והשיקה API, ממשק עטור הפרסים של AI, המזהה התנהגויות פיננסיות אישיות ומנבא אירועים ותזרימי מזומנים קצרי טווח. הלקוחות שלהם משתמשים בתחזית זו כדי ליישר את השירותים הפיננסיים שלהם בהתאם ולשמור על הצרכנים תוך צמצום הסיכונים הפיננסיים והפחתת עלויות התפעול. החזון הוא להיות השירות הטוב ביותר של תזרים המזומנים האישי ולתת שירותים פיננסיים אוטונומיים המשפרים את הבריאות הפיננסית עבור הצרכנים ברחבי העולם.

Zeekit – Fashion

הבאה בתור – Zeekit   התאמת בגדים אישית לפי הגזרה, סגנון והתאמת צבע האישית. הקונה צריכה להעלות את התמונה שלה, והאלגוריתם ממפה כל בגד במדויק על התמונה. יחד עם זאת, משתמשים יכולים לחפש כל פריט לבוש שנמכר באינטרנט ולנסות על כל מוצר עם התמונה או מודל מתאים בגודל דומה. המשתמש יכול גם לנסות בגדלים שונים של אותו בגד ולקבל הדרכה לגבי מה גודל ההזמנה וכיצד היא תתאים.

כפתור Zeekit יכול להיות מחובר לכל אתר קמעונאי או בלוג עם רק שורה אחת של קוד. ו Zeekit יכול ליצור חוויה אינטראקטיבית מרתקת בחנות, המרת קונים פיזית לקונים דיגיטליים, שמירת מדידות אישית, ואפשרות רכישה אחרי שעזבו את החנות. הסטייליסטית האישית שלך.

Jeeng – Personalized Notification Platform

הסטארט אפ הבא הוא Jeeng מוצר מיועד לאתרי תוכן שרוצים להציע לכל משתמש תוכן מותאם אישית בהתאם לפרופיל שלו. Jeeng פיתח כלי חכם המיועד להטמעה באתרי תוכן. ביכולתו לנתח את התוכן של כל כתבה או דף ולייצר נושאים למעקב המבוססים על הבנת התוכן. כך לדוגמא, במידה ומשתמש קורא כתבה העוסקת בשמועות אודות האייפון החדש, Jeeng יציע למשתמש לעקוב בלחיצת כפתור אחר כתבות נוספות בתחום המובייל בכלל או על אייפון בפרט, על חברת אפל, מחירי האייפון ועוד. בנוסף, המערכת של Jeeng לומדת את התנהגות המשתמשים ומציעה להם נושאים למעקב על בסיס פרופיל המשתמש וגם על פי טרנדים חמים. כשנמצא תוכן רלוונטי המשתמש יקבל עדכונים בצורת התראה למובייל או בדוא”ל ובעתיד גם באמצעות הדפדפן ובפייסבוק מסנגר. כל Publisher שמשתמש בפלטפורמה מקבל גישה ללוח בקרה באמצעותו ניתן לעקוב וללמוד על התנהגות המשתמשים, ולשנות את התוכן במידה והוא לא מניב ביצועים אופטימליים.

AudioBurst – Voice & Audio AI

הדבר הבא – סטארט אפ AudioBurst – מדהים! לא הספקתי לעשות תמונות, הייתי מוקסמת מהמוצר וגם מהצוות שהציג אותו!
כל יום, פלטפורמת AI מקשיבה, מבינה,עושה סגמנטציה ומאנדקסת מיליוני דקות של אודיו מתחנות רדיו ופודקאסטים. טכנולוגיה זו מבוססת על טכנולוגיית NLP מתקדמת ופלטפורמת AI קניינית שחלקת קטעי אודיו לחלקי חיפוש בזמן אמת, ומציגה דרך חדשה לחלוטין עבור צרכנים ועסקים ליצור אינטראקציה עם תוכן אודיו חי או מוקלט על פני פלטפורמות והתקנים.

Anodot – Autonomous Analytics

הסטארט אפ הבא Anodot האוטונומיה של אנליזה משתמשת בלמידת מכונה כדי להבין דפוסים התנהגותיים בתוך נתוני סדרות זמן, לזהות אנומליות ולהמשיך לחזות ערכים עתידיים. ההתראות שלנו פועלות בזמן אמת ומציעות לך הקשר – מתואם כל אירוע עם חריגות דומות, גורמים רלוונטיים ואת הסיבה הפוטנציאלית. לזהות ולאבחן בעיות בעלות השפעה גבוהה יותר מאשר אפשרי אנושית.

PowToon – Create Awesome Videos & Presentations

הסטארט אפ הבא – PowToon  יציאת סרטונים ואנימציות אונליין – פשוט וקל! בשביל עבודה, יצירת תוכן אקדמי ושיווקי, לשתף את החוויות. לא כותבת יותר מזה, הלכתי להכין את הסרטון הראשון שלי. ברגע הרישום לאתר אתם מקבלים 4 ימים עם נגישות להמון אפשרויות סאונד ואנימציה הופכות להיות בתשלום אחרי זה. תנצלו!

Senecio Robotics – AI Technologies To Automate  Biological Mosquito Control

והזוכה של תחרות הסטארט אפים הואSENECIO ROBOTICS –  פועל למגר מחלות קשות כמו קדחת דנגי ומלריה- הנגרמות על ידי יתושים.  החברה פיתחה פלטפורמה לאוטומציה בעזרת AI של זיהוי ושחרור מיליארדי יתושים עקרים זכרים (ולכן ולא עוקצים), על מנת לדכא ולמנוע את יכולת התפשטות מחלות אלו. החברה זכתה בפרסים רבים ואף במימון משרד המסחר לפרויקט בברזיל.

Dataloop – Generate AI Datasets

במקום השני זכתה חברת Dataloop אשר פיתחה פלטפורמה שהיא למעשה סביבה מלאה ליצירת AI data sets מנתונים חזותיים גולמיים – היא כוללת סביבת ניהול נתונים חזקה, כלי ביאור אינטראקטיבי חדשני עם יכולות ביאור וסיווג ע”מ לבצע תיוג אוטומטי ע”י אלוגריתם למידה עמוקה.  Dataloop מספקת תהליך מהיר פי 10 ובהפחתת עלויות של 90%.

Prinysyst – Automatic 3D Printing

במקום השלישי זכתה חברת Prinysyst המפתחת פתרונות אוטומטיים מבוססי ענן לאופטימיזציה והפשטת הידע הנדרש להדפסה תלת-ממדית. מטרת הטכנולוגיה, לאפשר לכל אחד בלחיצת כפתור להדפיס בתלת מימד.